Cel mai popular restaurant al anului 2014

06.02.2015

Pe 22-23 mai în Bucureşti a avut loc cea de-a Vll ediţie a evenimentului “Hotel Tourism & Leisure Investment Conference”, care a reunit unii dintre cei mai buni specialişti internaţionali şi locali din domeniu. În cadrul evenimentului a avut loc şi Gala Premiilor de Excelenţa, unde au fost premiate cele mai bune şi inovatoare con­cepte şi proiecte din industria hoteliera, a turismului si a ospitalităţii. Un premiu special a fost acordat restauran­tul “La Plăcinte” din Bucureşti. Mai multe detalii găsim în interviu cu domnul Alexandru Stroie, directorul executiv al reţelei în România.

De cât timp ocupaţi funcţia de director al reţelei “La Plăcinte”?

Activez in cadrul companiei de 6 ani, iar funcţia de direc­tor al retelei “La Plăcinte” o ocup de 2 ani. Ţin mult la acest job, graţie părţilor plăcute ale lui – dinamicităţii şi diversităţii.

image jpg 2846-137

În acest timp aţi reuşit să observaţi atitudinea vizitatorilor faţă de bucatele moldoveneşti?

Încă din faza de proiect am identificat un real potenţial pe piaţa din România, lucru confirmat ulterior de stu­diile de piata efectuate, cât şi de către succesul actual al reţelei. Locuitorii Bucureştiului revin în acest local cu mare drag. Nu aş putea să vorbesc de un anumit sorti­ment preferat. Supele şi borşul roşu, plăcintele şi învâr­titele, felul doi şi deserturile, toate sunt comandate şi apreciate în aceeaşi măsură de către clienţi.

Povestiţi-ne despre premiul obţinut.

Recent restaurantul a obţinut locul 1 la secţiunea “Cel mai popular restaurant de România” oferit de Hotel Tour­ism & Leisure Investment Conference 2014 surclasând restaurante deja consacrate pe acest domeniu. Premiul a venit ca o confirmare a aşteptărilor. El este important deoarece reflectă foarte obiectiv realitatea din piaţa de profil, cât si faptul că popularitatea restaurantului este în creştere.

Se spune că “La Plăcinte” este mereu plin de oa­meni. Ce l-a făcut atât de popular?

Întradevăr restaurantul este în permanenţa plin de oa­meni. Popularitatea rezultă din calitatea bucatelor atent pregătite de bucatari, din atenţia deosebită acordată servirii clienţilor şi din atmosfera placută a localului.

Este planificată o extindere a reţelei în România? Ce localuri vor apărea în perioada apropiată?

Există un plan bine conturat de dezvoltare la nivel naţional al reţelei. În Bucureşti avem contractate un numar de 9 locaţii, ele aflandu-se în diverse stadii de amenajare.

Printre primele deschise vor fi cele din Centrul Istoric, Ştefan cel Mare şi Bulevardul Magheru. În Braşov există deja contractate 2 locaţii, urmând ca în imediata aprop­iere să contractăm alte două. Locaţia din Iaşi e în curs de amenajare.

image jpg 2846-144

 

Înapoi la lista de noutăţi